Tuesday, April 6, 2010

TOKOH MAAL HIJRAH & MAULID AR-RASUL TAHUN INI..

mmm..ni entri lame…dah berzaman tulis entri ni tapi tak jumpe bile nak post balik..cari-cari tak ingat dah letak kat mane..haha…tapi takpe..maybe Allah taknak bagi beliau-beliau ni kembang hidung luas sangat kot…

Dalam diam aku suke memerhati…walaupun dari hujung kerlingan mata..orang yang hadir di sekeliling aku anggap sangat bermakna…terutama adik beradik n family (bagi y bermakna la..bagi yang anggap aku sampah atau aku anggap dia x ngam dgn aku dah sepak diorang jauh-jauh awal-awal lagi..wakaka…) tapi jenis aku ni yang mood swing plus gile-gile hiperaktive n hipersensitif menjadikan aku kdg-kdg kerap kali di salah anggap…wawawa…

Bersempena sambutan MAAL HIJRAH & MAULID AR-RASUL baru-baru ini maka dengan penuh takzim aku menganugerahkan title tokoh MAAL HIJRAH bagi negara IPGM KDRI pada tahun ini setelah mendapat perkenan daripada pihak-pihak yang berkaitan jatuh kepada…jeng..jeng.. jeng…Mohd Fathi Ramli & Hanim Irsyada Che Ibrahim …wajah beliau berdua dapat ditatap dalam gambar di bawah..…(gambar hanim takleh letak..kang kene marah kat die..haha)

Mesti korang tanya kenapa diorang y aku bagi anugerah?…Jwpn dari aku..ikut aku la dah tu anugerah aku…haha..eh..takla…sebab diorang memang istimewa tahun ni..aku rasa la..diorang banyak berubah…tu la yang dinamakan dengan semangat HIJRAH…Thanks God…

Manakala tokoh maulidur Rasul tahun ni plak ialah encik beliau..:)

Saudara hafizu adha shamdin…”baha”..

Kenapa dia?

Sbub aku rasa dia memang sesuai untuk anugerah ni..memang cukup gencar menyuburkan islam di bumi IPG KDRI ni…

tokoh maulidur rasul pompuan tidak dipilih pada tahun ini..mungkin mahasiswi USIM kot..:)

Tu jela y aku dapat kongsi pada kali ni…tahniah….

No comments:

Post a Comment